Å såhär gick det...

Har precis kommit hem i från gymmet, allt gick bra, hade en långsam hastighet den första kilometern men sen ville jag ha samma hatighet som Ida så höjde typ till 15 hela tiden för att komma i kapp henne ( hon hade 10 ), högsta e 20 så hade hög hastighet, kom i kapp henne å sen sänkte jag till hennes hastighet, låg så på hela första milen å sen höjde jag lite till efter 15 km, gick så bra så jag kom faktiskt före Ida ( men hon gick ), så jag känner mig lite stolt för e inte ofta jag lycklas slå henne med tiden. Så jag klarade 2 mil, men nu e jag trött å jag e verkligen hungrig å sugen på allt onyttigt så får väl bli lite fil me bär i å en frukt till, ska ju äta fläskfilè å pommes/potatis med kantarell sås ikväll, kommer bli mumsigt!

Nu ska jag kolla på Anna Pihl å lata mig för det e jag värd, imorron ska jag på helkroppsmassage på Klitterbadet, kommer bli så gott! Å spa:et e bokat, v 35 onsdag, längtar så dit, ska bli skönt att ta hand om sig själv en hel dag!

Älskar dig babey! Du gör mig lyckligast!!

/ Carro!!

Kommentera mina bilder på djuren=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0