:)

E på bättre humör efter träningen, gott å få röra på sig.
Blir party på lördag med Helene å hennes tjejkompisar, hon frågade mig om jag hade nåt å göra så sa att jag inte hade det, så jag fick hänga på. Kul å träffa nytt folk! Nu va det så längesen jag va med folk jag inte känner på en fest så ska bli kul å få lite nya kontakter, om inte annat så bara för att festa nån annanstans än hemma. Lyxigt å bli bortbjuden :)

Nu ska jag i alla fall leka med kissarna, fick låna en klick:r av Ida, ska se om den kan få mina katter å göra lite olika konster, om inte annat för att de ska sluta kissa på mattorna, de kanske e understimulerade? Får ägna mer tid till dom, så jag fick låna den av Ida, får se hur det går. Ska sen lägga mig ner under duntäcket å läsa min spännande bok, har jag velat hela dagen, bara väntat tills det ska bli kväll.
I morron e det sista jobbdagen på Skrea Camping, jag måste nog säga att det känns lite konstigt, jag har verkligen trivts bra, mitt första jobb som jag trivts bra på, kanske att receptionist e nåt för mig å jobba med oxå? Jag har i alla fall trivts bra med detta jobb. Så lite sorgligt känns det faktiskt :( Men gott när skolan nu börjar på heltid, få in lite rutiner i vardagen igen, ska börja med mina morronpromenader å träna på heltid, kommer blir rätt lugnt med fester nu på hösten, vill komma i form å vill sköta skolan, nu ligger jag ju oxå efter med en tenta igen... Jajja det löser sig nog :)

Nu ska jag fixa lite.

Ha en bra kväll.

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0