Gäller å vara snabb!

Yes det gäller å vara snabb å flexibel. Efter en natt med mera ont i örat ringde jag till sjukhuset i Varberg i morse vid halv nio tiden, dom hade en tid vid 10.15, efter lite krånglade med hur jag skulle ta mig dit blev lösningen att cykla till älsklings jobb å hämta bilen, Jenny hängde med som stöd. Cyklade i snöstorm å massa vatten på vägarna. Men hann i tid till Varberg å efter en kvart va jag färdig. De drog ut röret i örat som jag har haft (för att höra bättre å slippa all öroninflammation som jag hade mycket när jag va mindre), gjorde ont! Fick recept på örondroppar å ska tillbaka till Falkenbergs vårdcentral i början av maj. Så det blir skolan för mig idag i alla fall å måste åka nu.

Ville bara uppdatera:)

Kvällen blir lugn, ska ta en promenad å spara krafterna till lördag till ledaruttagningen å partyt på kvällen med alla fantastiska tjejer. :)

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0