Hemma :)

Yes äntligen hemma efter skolan, så himla gott. Åkte runt nio tiden å kom hem runt halv fem, haft en 4 timmars föreläsning med paus å lunch, va mest lite repetering från fysisk aktivitet, tur man nästan precis läst om det. Lättare å plugga in, men va ändå lite nytt...

Ska nu ta å sätta mig ner å plugga lite innan det blir friskis, värd idag så idag blir det medel pass. Å imorron medel med:)

Imorron e det en fullspäckad dag, ska upp redan vid halv sju tiden, besikta bilen kl 07.00, FY FAN va tidigt, det va evigheter sen jag gick upp så tidigt... Men men man kommer upp då ialla fall. Ska sen plugga å ta det lugnt när jag kommer hem, kl 10.30 ska jag åka ner till Halmstad å Hotel Tylösand SPA för en arbetsintervjuv, dom behövde inte folk nu men ville ändå träffas för att se vem jag va. Å sen kl 13.00 e det dags för ett seminarium, lite små nervös inför det... Å direkt efter skolan ska jag bege mig till Friskis för att träna medel pass kl 17.00. SEN e det lugn å ro för min del, dusch, bastu, hem, ÄTA MAT å se en film, sen plugg igen...

Lördag får vi se va som händer, just nu e älskling sjuk å va opepp på fest (skulle haft lite fest här för våra gemensamma vänner), men nu verkar det inte bli så, kanske jag å Jenny kör på nånting, vi får la se lite vad som händer.

Men nu ska jag skriva ut skolarbetet å börja markera va jag ska säga imorron på seminariumet.

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0