Som sommar!

Herregud va varmt det e ute, det e ju som en het sommardag ju, helt underbart, men alltid som med sommaren så ska allting klibba på en, det e faktiskt ganska jobbigt, men nej jag klagar verkligen inte!

Tog en underbar strandpromenad imorse på en timma, va helt underbart ute, varmt å gott redan kl nio imorse.

Nu håller jag på å äta, ska ner srax till gymmet, idag blir det lite styrketräning. NAJS! :)

Ikväll så e det som vanligt plugg som gäller, vi har nu delat upp alla kapitel i gruppen, jag har två kapitel, så det e inte så stressigt det där med alla frågor längre, men som vanligt så ska man ju kunna skiten när tentan e å den e om 2 veckor!!! Sen e det sommarlov, å om 3 veckor drar jag till Grekland med Robins familj, det e lyx! :)

Men nu ska jag snabba mig så vi kommer iväg till gymmet, det mullrar nog ute med... :( Tur vi inte skulle springa!

Ha en fin kväll.

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0