?

Seriöst har nu kikat runt på google om att försöka ändra blogg design, fattar noll verkligen! Hur gör man egentligen? Ingen som känner någon eller vet någon som vill göra detta åt mig?

Blev träning idag, blev löpträning i ca 20 min å sen massa massa styrka, gött! :)
Blev sen IDOL å mat, himla gott! :)

Å nu gör jag ingenting, ska fixa lite å sen blir det sängen, blir bibblan imorron för grupparbete, blir 8.36 tåget så upp redan kl 7.00, härligt när man egentligen skulle varit ledig å torsdag e det upp tidigt å fredag lär jag vara dödstrött efter att ha varit i skogen ett dygn, så nästa sovmorron e med andra ord på lördag å då har jag massa å fixa, blir ljusparty/fest här på lördag :)

Men nu: Fixande.

Trevlig kväll.

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0