Inte många timmars sömn...

Kommer bli en tuff dag imorron, klockan e mycket nu, ska snart ta å stänga ner datorn, anledningen till att jag sitter här e väl egentligen att jag väntar på tvätten, den e snart färdig, eller färdig å färdig, den va inte ens halvtorr vilket vi kan tacka våran fina torktumlare för!! Jag hatar den skiten! Varje gång jag tvättat har den först sprutat varmluft å sen när man kommer ner en timma senare står den på kalluft å tvätten e inte ens halvtorrt, irriterar mig en aning när man ringt till FABO å klagat över det!
Så blir väl ännu ett nytt samtal på tisdag då jag har tid, tråkigt å irriterande i allla fall!

Dagen har bestått av plugg, plugg å ännu mera plugg. Snart färdig pluggat, ska köra igenom det sista kap. nu sen får det bli plugg på tåget å innan tentan, sen får vi se vart det leder, godkänt eller inte, det märker vi.
Hann oxå med att storhandla mat å se "Alice i Underlandet", har ni inte sett den så gör det, en mysig film en sån här trist söndag kväll, visst höst e mysigt så jag klagar inte :)

Nu blir det sista plugget å sen ner till tvätten å sen SOVA! Ska upp om ca 6 timmar, duscha, äta frukost å sen cykla till stationen.

Har nu bestämt mig, IGEN... HAHA! Efter nästa vecka kör vi igång med lite nyttigare mat å lite morronpromenader, ja nu har det blivit för mycket gott igen....

Ha en bra morrondag, min blir lång, tenta 9.00, lektion kl 13.15 till 16.00, hem å hämta träningsväskan för att sen bara sticka ner till träningen som börjar kl 17.30, blir puls pass imorron :) Skulle gått på station/medel MEN jag missar biggest loser då på TV å det vill jag faktiskt inte så det får bli puls/medel vilket passar mig perfekt, för det e ju så himla bra å roligt pass, bästaste faktiskt.

Natti.

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0