Kändes bra!

Tentan kändes bra idag, skönt det, desto sämre gick det på fysiologin som gjordes för 3 veckor sen, ett stort U, jag blev lessen å upprörd, va väntat att jag skulle få U men känns alltid jobbigt när man får det på papper... Jajja nya tag mot nästa omtenta, 9 okt, ska se om man kanske kan byta examinator eftersom jag nu gjort den 2 ggr, hoppas på detta för hon kan ju göra ännu en ny svår tenta eftersom ämnet e så brett, 13 kap. Skit lärare, skit kurs ansvarig, skit fysiologi å skit tenta! Blir jävligt irriterad på den!! GAH!

Ska nu snart se "Biggest loser", sen blir det lugnt, ska bara fixa lite här hemma å sen blir det sängen, e trött å jag längtar efter å lägga mig i sängen å läsa en bra bok, har inte gjorts på länge eftersom de här 2 veckorna har varit så intensiva med å plugga så nu e det "bara" grupparbeten som gäller, ska träffas imorronå på onsdag med gruppen, torsdag ska vi ut i skogen ett helt dygn med skolan, ska sova i skogen, ingen mob, ingenting. Jag kommer å gå under å frysa ihjäl, hoppas på att regnet håller sig borta för en gångs skull...

Nu börjar TV:n.

Ha en bra kväll.

/ Carro!

Kommentarer
Postat av: IDA-Blivande mamma

Tack tagit för 2år sen =)

måste vara tufft och plugga.

2010-09-13 @ 21:32:40
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0