Sängen snart.

Snart blir det sängen, ska bara fixa en sak till innan jag lägger mig ner å läser, måste försöka göra ett "schema" till mig själv när jag nästa vecka ska börja plugga igen till den där satans fysiologi tentan... Men sen blir det läsning som gäller.
Ska se om jag kommer upp i tid imorron till att gå ut å gå en morronpromenad, hade velat göra det just för min egen skull men om det regnar så lockar det inte så mycket, men ska försöka komma upp i tid, måste cykla vid nio tiden för att hinna med tåget, grupparbete imorron...

Måste bara fråga, någon som har nåt tips hur man lär sig det här med bloggen? Vill få en snygg design på den, en ny header å design, nån hemsida där det står ENKELT hur det funkar å hur man gör... ???

Ha en fortsatt mysig kväll!

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0