Softisch!

Idag e det softisch som gäller. Gick upp strax efter tio tiden, typ 10.30 å sen har jag bara lallat runt här i lägenheten, har städat lite å diskat upp, ätir frukost, suttit vid datorn å sett på TV så en del har jag hunnit medd idag, kanske inte nåt vettigt men ändå :)

Ska nu snart gå å rösta å gå en liten promenad, sen blir det att veckohandla, som vanligt väldigt tråkigt men väldigt skönt efteråt, sen ska jag ta dagen lite som den kommer, blir nog en film ikväll å ska väl se om jag kan röja upp lite i mitt smyckeskrin som ser för jäkligt ut, ska önska mig ett nytt i julklapp tror jag.
Just det! JUL! Jag längtar verkligen, börjar få den där riktiga myskänslan, har redan börjat planera julklappar å har kikat på vilken julkalender det blir, för som förra året ska jag gå upp varje morron å se den, det e myyyyys!!!

Va en mycket mysig å bra kväll igår när det gällde ljuspartyt, blev mycket ljus luktande å kladdkaka med te, sen när Ewa hade gått hem (hon som sålde partylite) så blev det lite vin å pratande, blev en lugn kväll, eller lugn å lugn, jag tog en del vin men blev ingen utgång, sista tjejen Josse åkte hem runt halv ett å efter vi hade kommit hem somnade jag i soffan å vakande av att älskling skulle bära mig in i sängen, sen somnade jag sött! :)

Nu blir det röstning, jag väljer sossarna i riksdagsvalet å i det kommunala valet blir det miljöpartiet så får jag båda partierna som jag vill rösta på. Ingen jäkla moderat ska in i riksdagsvalet igen, nej fy!

Ha en mysig söndag, det e höst, myyyyys!

/ Carro!

Kommentarer
Postat av: Ida

håller med dig jag : )

2010-09-19 @ 15:25:46
URL: http://archie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0