Torsdag kväll.

Usch trött jag e, snart sova känner jag.

Idag har varit en bra dag, gick upp redan vid 8.15 städade lite å fixade, åt frukost å sen va jag ute i ca en timma å powerwalkade med Agnes, gött å komma ut på morronen igen, dock hade jag ju redan ätit frukost, men det gör ju nytta ändå :)
Sen kom syster Jessika, hon fyller 20 år idag så grattis till henne! :) I present av mig fick hon en halvkroppsmassage av Agnes å sen middag å godis på det, tror det uppskattades. Jag fick oxå då tillfälle å utnyttja min present från Agnes, nämligen en halvkroppsmassage. Gud va gott!!! :) Mmmmm massage e gött å avslappnande, precis va som behövdes för att ladda inför sista deltentan på måndag.
Åt sen pizza, eller kebab sallad för min del å kollade på tjejfilm, "hur man blir av med en kille på 10 dagar", hur rolig som helst ju! Ja å sen va det bara att köra igång med plugget när de två tjejerna hade gått.
Ca 2 timmar pluggade jag effektivt sen tränade jag å nu ikväll har det blivit lite Idol å lite plugg, har mest filat på grupp arbetet som vi oxå har, men nu ska jag sätta mig ner å kolla igenom anteckningar till tentan, grupp arbetet får vänta tills på måndag kväll då min del ska vara färdig skriven på tisdag.

Imorron e jag ledig, blir massa plugg, massa massa massa! Ska upp tidigt å lägga mig sent. Blir oxå middag på kvällen i Morup hos svärföräldrarna, mycket trevligt. :)

Men nu blir det stänga av datorn å läsa lite anteckningar, kanske fixa lite på mitt ledar pass, det e ledar uttagning den 12 okt fick jag reda på idag, jag ska söka å denna gång kommer jag komma med har jag bestämt.

Natti.

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0