Uppe tidigt :)

Yes klev upp strax efter åtta idag, har städat lite å fixat lite, nu håller jag på å plugga, intresse klubben antecknar ;) HAHA!

Idag e det skola, börjar kl 13.15 å slutar kl 17.00, men sist vi hade en sån lektion med honom vi har idag fick vi sluta 1 timma å 30 min tidigare, så jag hoppas på det idag med, ska på spinning vid 18.30 idag så hoppas verkligen att vi slutar så jag hinner med 17.00 tåget, tar annars å går så jag hinner med det, palla ha med tränings väskan till skolan? Eller kanske? Får se lite på det.

Annars då? Nej här e lugnt, plugga, plugga, plugga, plugga e det som gäller hela tiden, har tenta igen på måndag så det e bara att köra på, helgen blir lugn å skön, ska till Morup på fredag kväll å hälsa på å äta kvällsmat, va riktigt längesen vi gjorde det så det ska bli trevligt. Lördag e det plugg å träning, söndag e det plugg...
Ledig imorron å på fredag, imorron fyller lilla syster 20 år, hon kommer hit å ska få sin present, gav henne en massage i present så Agnes kommer hit å ska massera oss, jag har en gammal födelsedags present av henne där jag fick massage så tar det då med :) Sen ska jag bjuda på mat å vi ska se film, hoppas det regnar så blir det mysigare.

Men nu blir det åter till pluggandet sen en god frukost, hade tänkt å se på Ullared medans jag äter frukost så bäst jag pluggar vidare så jag hinner det :)

Ha en bra dag.

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0