Höstrusk!

Ja så va det då höst å med det kommer det höstrusk, nu e det regn å storm! Inte fullt så mysigt när man springer ute eller när man ska ut i skogen ett helt dygn kanske...

Va i Halmstad idag å fixade gruppuppgiften, tog en timma sen shoppade jag lite i stan med Beccis, för mig blev det det detta:


Två par tights från HM, 6 st set med örhängen från KICKS å ett par benvärmare från Gina.

Hade presentkort på KICKS å så hade jag pengar sparat hemma i ett kuvert med min lön från fitness xpress så jag använde de pengarna till det så känns inte som jag har gjort av med några pengar eftersom de bara låg där å jag inte räknade med dom, gött :)

När jag kom hem så satte jag mig i soffan å slöade å åt lite, dock somnade jag å vaknade till å från men blev ändå 2 timmars vila, oooops...
Sen fixade jag lite grejer å sen begav jag mig ut på en löprunda, blåste som bara den men va uppehåll, när jag sprungit ca 35 min börjar det regna å det slutar ju inte heller så jag springer hemåt, inte fullt så roligt då med regn å storm....

Imorron e det dags å leka "skogsmulle" med skolan, har fasat för detta länge, vi ska ut i skogen å vara där i ett helt dygn så det passar sig inte riktigt att det regnar å blåser nu direkt... Kan lova er att jag kommer gå under utan min mob å utan mitt kära duntäcke, jag kommer å frysa ihjäl å jag kommer längta hem så mycket så jag dör. Sant, jag e hemmastadd. MEN jag tänker gå in med en positiv inställning å detta e en utmaning vilket jag älskar (se bara på mig å GBG-varvet), jag kommer å fixa detta med. E ändå lite spännande å testa sina gränser om man klarar av det eller inte, dessutom så kommer vi inte få mat vid de tider vi e vana vid, va det nu innebär...? Man ska la testas hur grinig man blir utan mat, å det blir jag kan jag lugnt säga så ja vi får se hur detta går...
Men en sak e säker, när jag kommer hem på fredag då e det ett varmt bad som gäller! Sen e jag värd på friskis så ska svettas :)

Neee nu får jag snart sova.

Tänk nu på mig imorron kväll när ni sitter där i eran varma lya å dricker te eller svettas på ett pass, jag kommer då inte svettas....

Natti.

/ Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0